maandag 7 oktober 2024

Integer vermogen.

Mijn integer vermogen,mijn sfeer van delen,  plots een moeheid voel,of het kan schelen,of het meetbaar is om te blijven delen,en inmiddels ook wel zie, dat ik iets heb bereikt in mijn dagelijks leven.Het is de rust die ik vindt in mijn bewegingen naar de ander en ik anders ben gaan kijken naar mijn ervaren.Niet meer de behoefte  heb om  met mijn kwaliteit te strooien.Om steeds te laten zien hoe mijn wijze van schrijven nu naar een hoger plan is gebracht.Daar waar ik niet kan zwijgen,maar stil te zijn in ieder moment,stil te kunnen kijken,stil te staan in wat ik zie,stilaan naar een ander gebied ben gelopen en daar kan voelen mijn kalmte en mijn rust.Mijn integer vermogen in mijn vertellen,dat mijn schrijvend beleven toch iets anders vraagt.En heeft te maken met het blijven verwonderen naar mijzelf.De drive van delen raakt langzaam weg en neemt de energie die ik kende ook wezenlijk af .Maar geef mij over aan wat ik nog niet ken,maar graag zou willen voelen in de uitkomst waar ik nu sta.Mijn lichtheid te kunnen voelen,mijn eigen stem,mijn schrijvend beleven een andere ingang geeft en mij (als een verlicht mens) weet te beseffen, dat wat ik heb gecreëerd in heel mijn leven, mij nu naar dit punt heeft gebracht.Het mooiste punt die ik aan mijzelf heb kunnen geven,mijn eigen geluk,mijn kalmte,mijn talent die op mij wacht ,om daar mee te gaan experimenteren,om te laten ontstaan zoals ik leef en alleen maar kan geven aan mensen om mij heen en mijzelf betrap op het kunnen lezen, niet alleen van mijzelf,maar juist ook de ander.Het is mijn zachte energie die ik over kan brengen zoals ik schrijf en in alle gesprekken die ik heb,mij betrap hoever ik ben gekomen in de realisatie van mijzelf.Zo voldoende aanwezig en waarschijnlijk dit schrijven niet meer nodig heb,dan wat het kan schelen in het blijven vertellen,maar geen oorzaak meer brengt, in wat ik kan beleven.Het punt is bereikt, daar waar ik wil wezen,mijn energie die ik heb, op een andere manier ga gebruiken,ga zien wat er komt,in het belangrijkste wat ik zocht , nu ook heb gevonden.


Geen opmerkingen:

Integer vermogen.

Mijn integer vermogen,mijn sfeer van delen,  plots een moeheid voel,of het kan schelen,of het meetbaar is om te blijven delen,en inmiddels o...