vrijdag 21 juni 2024

Mijn vlucht.✈

Ik kijk naar de vlucht van drijven met mijn armen wijd,met mijn ogen open in wat ik nog steeds verspreidt .Met aandacht voor het leven die ik steeds laat zien, dat in mijn drijvend verblijven alleen door mij kan worden gezien.Met zachte hand kan zwaaien in weer een andere blik,waar de wind is gaan draaien en waar ik niet meer mee zit,waar mijn stemming is te peilen in ieder ogenblik.In ieder uiten waarin ik schuil,waar mijn eigen woorden  zo vertrouwd laat zien,dat alles goed is gekomen,precies zoals ik het wil. Precies op de juiste plek ben gekomen, vanuit mijn eigen taal, vanuit het stromen in eigen gebied vanuit de kansen die ik heb gepakt en heb mee genomen naar mijzelf.
Niets hield mij tegen,niets werd gestraft, dan nu te weten, dat in mijn paradijs vanuit eigen ervaren, ik daar mijn gelijk in kan halen ,omdat ik weet dat dat zo is.Het is wat ik vertel met zoveel woorden,met wat ik laat zien op mijn kanaal, niet zomaar wat ik zeg in weinig woorden, mijn stilte kan laten zien aan mijzelf.Mijn euforie bleek niet verloren,maar in een andere zetting is neergezet,waar mijn kalmte in mijn leven zo eerlijk is gevonden in mijn eigen gesprek.
In het blijven ontvouwen op mijn blog en zo vanmijzelf ben gaan houden in wat het kan zijn, om alleen de aandacht te geven, aan wie ik werkelijk ben.Daar heeft het mee te maken in al mijn laten zien,dat geen enkel ander benaderen mij nog diend,omdat de aandacht die ik breng , geeft zoveel ,dat ik midden in mijn ervaren blijft zitten,zo midden op de stip,waar ik een bal neer kan leggen om mee te beginnen in wat ik ervan vindt.In hoe het komt dat vanuit mijn eigen ervaren nu met een andere blik, nog meer zal ervaren hoe het voelt in mijn delen,hoe het is om te spreken vanuit mijn eigen taal .En vanaf vandaag mijn kanaal is opgeheven, in de vlucht die ik neem en opnieuw wil beginnen in het voorlezen op een nieuw kanaal.En tot nader order kan laten zien.....

Geen opmerkingen:

Flow.

Het is zo belangrijk om te voelen welk een flow ik heb,welk mij in een richting heeft gezet  ,  in mijn schrijvend beleven,in wat ik vertel ...