vrijdag 12 juli 2024

Kleurenscherm.

De energie in warmte omgezet,waar de verschillen aan mijzelf is uitgelegd,waar de room van de melk is afgeschraapt en dan mijn huis in groene kleur heb gezet,waar ik wordt herinnerend aan een smaragd gevoel,mij de stilte geeft als ik ernaar kijk,als ik kan ervaren wat deze groene kleur met mij kan doen en het dan een verlenging is geworden van mijn schrijven.De duurzaamheid die het heeft, in een rust van bevinden, alsof mijn huis nu een aquarium lijkt en ik daar heerlijk in kan zwemmen,rond kan kijken in de nieuwe stijl,waar de groene kleur waar ik naar kan kijken, de stilte vind die ik uitstraal in mijn woning.Maar natuurlijk ook in het welzijn van mijn vertellen, ik dat allanger had gevoeld dat de kleurenscherm die ik creƫer heeft te maken met smaragden, die ik zie, in het gebruiken om mijn hart te blijven openenen in het verbonden blijven met de natuur.In een kracht kan zetten van een jeugdigheid, waar mijn voorhoofd-chakra de dingen blijft doen, die mijn gezondheid blijft bevorderen.Altijd weer een nieuw begin kan komen,waarin de rijkdom die ik bezit, ook kan blijven koesteren.Het is de kleur die ik kies,vanuit de kalmte die ik voel en dat heb geprojecteerd in het schilderen van mijn smaragte deuren en muren.Het samen kunnen komen in wat een kleur bepaald,dat zonder alle illusies de liefde kan onstaan,de warmte die ik kan voelen wanneer ik kan schrijven naar mijzelf.Wanneer de wind uit de zeilen is gehaald en alle oude herinneringen in een kalmte is gezet en de kleur kan gebruiken waar ik nu over vertel.Dat mijn kleurenscherm is veranderd om te blijven zien in wie ik ben.Het is de noodzaak in het vervullen van mijn eigen wens,dat wat ik kan ervaren als ik aan het schrijven ben ,dan kom ik in mijn kalmte, in de liefde die ik voel,in de acceptatie om te doen waar ik goed in ben.
En dat is te leven zoals ik ben, in wat ik heb verworven,in wat ik ken, in wat ik kan laten gebeuren, als ik schrijf vanuit mijn eigen belichaamde taal.Die om is gezet in mijn kleur van ontvangen, waarin mijn taal de rest laat zien ,in het onbevangen delen en nu in eigen kleurenscherm heb gezet.

Geen opmerkingen:

Anders zijn.

Ik sta niet meer te trappelen om vooraan te willen staan,ik hoef geen enkele bevestiging te hebben, maar kan kijken   naar dit moment.Nergen...