zaterdag 14 september 2024

Andere orde.

Dit soort schrijven loopt over naar de andere kant waar ik mijn stilte wil beschrijven en heb daarom een heb nieuw blog  gemaakt,waar mijn besluit geen besluit nog is, maar een aanname in de ervaring die verteld, dat de gelegenheid die ik voel ,mij zonder meer blijft dragen,zonder te verwachten dat het in in feite alleen voor mij ook geld en ik zal kijken  wat ik deel of voor mijzelf ga houden.Omdat ik voel dat het tijd wordt voor iets anders,voor een ander schrijven,mijzelf mee kan nemen in de flow van zelf realisatie, in het ontstaan van elk moment.Dat het vasthouden zich nu keerde en het allanger heb gevoeld,dat een behagen naar de ander mij veel heeft geleerd in het ervaren wat ik doe, ook daar werkelijk naar te luisteren.Dat het hoog tijd is geworden om de schat die ik heb, werkelijk eigen te maken,te manifisteren in wat het kost om ergens in te stappen,wat mij vulde, door te letten op mijn dwalen, het hoognodige is verteld en heb laten weten hoe de vork in de steel kan zitten,en  het mij veel heeft geleerd.Het dan ook geen besluit ook is maar een diep verlangen, om de regie die ik heb, om te zien wat er gebeurd.Als ik niet zou schrijven zoals ik jaren deed,maar de weg naar morgen mij iets anders zegt,mij laat voelen dat in de afgelopen tijd mijn zelfkennis heb verspreidt. Zoveel mogenlijk het bij andere heb willen laten,omdat ik weet wat het is om iets uit te dragen wat in feite niemand nog wil zien.En op een of andere manier is het tot mij doorgedrongen dat mijn liefdevolle aandacht die ik heb,ook voor andere dingen zou kunnen gebruiken,omdat ik heb gezien wat nodig mocht zijn om mensen te kunnen zien in  hun eigen weg.Ze een duwtje zou kunnen geven in alles wat ik heb verteld.Geen vraag teveel zou worden, waarin de energie van vertrouwen meer kan laten zien,dan een voorspoedig weten in alles wat ik heb laten zien.Het is  mijn ding geworden,in alles wat ik lees,maar ben mij bewust geworden,dat als ik werkelijk durf te luisteren in wat ik zeg,dit naar voren komt , en mij verteld, dat in de ervaringen die ik heb,over is geslagen naar een mooie stilte en daar over schrijf Omdat ik weet dat  mijn stilte meer zal kunnen vertellen,mij meer zou kunnen laten zien dat ik niet overstuur hoeft te raken in wat ik van de ander blijf zien.Ik heb geschreven als een wilde, als een getuigen van mijzelf,waarin ik niemand heb willen confronteren dan alleen te spreken met mijzelf.Mij  mee heb laten nemen tot het moment, dat ik voor mijzelf ben gaan kiezen en mijn eigen aansluiting weer vond, om verder te  gaan,vanuit mijn stilte,die te willen beschrijven.Mijn werkelijke weg heb gevonden in het vertellen van mijn reis die vaak vanuit een mooie stilte kan worden verteld.Ik neem afscheid van een oud patroon,die mij heeft geholpen in alles waar ik voor stond,maar nu een stillere weg ga bewandelen,een ander ontvouwen in wat het kan zijn,dat in het vertrouwen die ik heb geschonken aan wie dit leest,aan diegene,die in geen  enkele reactie heeft laten zien,dat het er toe doet,dat de taal die ik heb laten zien,🙏 nu in een andere orde neer kan worden gezet.En dat kan lezen in mijn volgend blog die ook is te lezen in het schrijven/ De flow van stilte/ en is te vinden op mijn profiel.....of annaklomp2.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Handelingen.

Alleen mijn handeling te kunnen voelen,daar waar ik op let,niet zo kan beleven in iedere letter die ik zet, het om zou kunnen keren.Achterui...